Wij streven ernaar om jouw website aanzienlijk beter vindbaar te maken, met een duidelijke focus op vooraf vastgestelde doelen. In plaats van direct te beginnen met advertenties, nemen we eerst de tijd om te verkennen welke resultaten we organisch kunnen behalen, zonder gebruik te maken van advertentiebudgetten. Benieuwd naar onze aanpak?
Wanneer je nadenkt over zoekmachineoptimalisatie (SEO) en hiernaar hebt gezocht, of wellicht al met iemand hebt gesproken, zul je waarschijnlijk hebben gemerkt dat er vaak de nadruk wordt gelegd op advertentiebudgetten. Hoewel dit zeker van belang kan zijn, zijn wij van mening dat er ook andere manieren zijn om te beginnen.
Als je op zoek bent naar een specialist die je kan assisteren bij het verbeteren van je online zichtbaarheid, zijn er een aantal cruciale aspecten:
Kortom, we begrijpen dat SEO meer is dan alleen advertentiebudgetten en streven ernaar om je online aanwezigheid op een effectieve en transparante manier te versterken.
Wij zijn geen voorstander van het direct investeren in omvangrijke advertentiebudgetten. In feite, waarom zou je meteen de route van adverteren inslaan? Laten we in plaats daarvan eerst basis controleren. Een huis bouw je tenslotte ook niet op half voltooide palen.
Dit is waarin wij ons onderscheiden. Onze aanpak begint met een grondige analyse van de achterliggende aspecten van jouw website. Wat ervaren mensen eigenlijk wanneer ze naar jouw bedrijf zoeken? Wordt jouw bedrijf überhaupt gevonden? Wat is de domeinbeoordeling? Zijn er kwalitatieve backlinks aanwezig?
Klopt de technische staat van de website? Is er een goed georganiseerde sitemap? Hoe zijn de meta-omschrijvingen geconfigureerd?