1. Home
  2. /
  3. Cases

La Cubanita

Een functionele website voor de grootste tapasketen van Nederland

Praktisch, dat moet het worden. De verschillende content types als vestigings informatie, acties en reserveer mogelijkheid moeten door de bezoeker eenvoudig te onderscheiden zijn en de verschillende customer journeys eenvoudig te doorlopen.

Snel reserveren, makkelijk contact opnemen

Wat zoekt iemand op deze site en hoe gaan we dat bereiken? Als je bij La Cubanita wilt gaan eten moet je online een aantal dingen kunnen vinden:

  • Is de vestiging van mijn keuze open?
  • Wat kan ik er eigenlijk eten?
  • Hoe kan ik reserveren?

Al deze informatie prominent ontsloten in een functionele vormgeving. Dat was de uitdaging. Het ontwerp en de huisstijl zijn bij de briefing aangeleverd, wij hebben het vertaald naar een schalend (responsive) ontwerp voor online.

Screenshot La Cubanita
Screenshot La Cubanita

Integraties

De site moet voorzien in duidelijke informatie voor de gasten van de restaurants maar heeft nog meer functies. Je kan onder andere ook:

  • Online solliciteren
  • Acties verzilveren
  • De laatste social updates zien
  • Giftcards kopen en laten toesturen
  • Inschrijven voor nieuwsbrieven

Het gaat verder dan een website en voorziet de formule van een tool die helpt op alle vlakken van de bedrijfsvoering. Het geeft inzicht, bereik en een degelijke mogelijkheid tot interactie met gasten.

Ook toe aan iets dat voor jou werkt?

Opslag van gegevens 

Wij werken ook voor